Efko Desková hra pro rybáře Veselý rybolov

Efko Desková hra pro rybáře Veselý rybolov
Efko Desková hra pro rybáře Veselý rybolov
Efko Desková hra pro rybáře Veselý rybolov
Efko Desková hra pro rybáře Veselý rybolov
349 Kč
> 10 ks SklademU vás již středa 3.4.
Na tento produkt se nevztahují žádné další slevy.
Kód86843VýrobceEFKOZáruka24 měsíců
Jednoduchá zábavná hra pro děti s rybářskými motivy, která rozvíjí trpělivost, schopnost analytického uvažování a jemnou motoriku u těch nejmenších hráčů.
  • Věk od: 3+
  • Obtížnost: Snadná
  • Doba hraní: 15 min
  • Počet hráčů: 2+
  • Vyrobeno v České republice

Návod ke hře:

Každý hráč obdrží tři figurky jedné barvy. Kroužky představující rybičky se rozmístí na červená cílová políčka na herním plánu.

Hráči postupně v dohodnutém pořadí házejí kostkou. Kdo hodí kostkou šestku, může nahodit udici – tedy nasadí svou figurku na jakýkoliv splávek na herním plánu a dalším hodem kostky určí, o kolik políček může postoupit na hracím plánu – jeho figurka tedy nezůstává stát na splávku.

Hráči se snaží co nejrychleji chytit nějakou rybu – to znamená dojít svou figurkou na červené políčko se žlutým kroužkem pomocí přesného hodu kostkou. Pokud hráč „přehodí“, tak může buď táhnout jinou figurkou, kterou má ve hře, nebo jeho hod propadá.

Pokud hráč dosáhne červeného políčka přesným hodem, znamená to, že chytil rybu, navlékne kroužek na figurku a vrací se stejnou cestou podle hodů kostkou zpět. Dosažením splávku je ryba vytažena z vody ven a hráč si svůj úlovek nechá u sebe. Figurka může dále pokračovat ve hře.

Na jednom políčku nemohou stát dvě figurky. Nevyhazují se vzájemně. Pokud postup figurky končí na políčku, kde již stojí jiná figurka, musí se vrátit na své výchozí místo. Pokud má jinou figurku ve hře, může táhnout jinou svou figurkou. Figurky se mohou přeskakovat, neblokují se ve svém postupu.

Pokud postup figurky končí na žlutém políčku, u kterého je dravá ryba, pak hráč přišel buď o návnadu nebo o úlovek. Pokud se tak stane při chytání – tedy na políčku skončí samotná figurka, vrací se figurka k rybáři a čeká na opětovný hod šestky na kostce. Pokud na políčku skončí figurka s kroužkem, kroužek se vrací na původní červené políčko, odkud byla ryba chycena, a figurka se vrací zpět k rybáři, kde čeká na opětovný hod šestky na kostce.

Hra končí, jakmile jsou všechny rybičky vyloveny z rybníka. Hru vyhrává hráč s největším počtem nalovených ryb. V případě shodného počtu ryb je vítězem hráč, který své ryby pochytal dříve a dokáže všechny své ryby bezchybně pojmenovat.

Návod ke hře:
Každý hráč obdrží tři figurky jedné barvy. Kroužky představující rybičky se rozmístí na červená cílová
políčka na herním plánu.
Hráči postupně v dohodnutém pořadí házejí kostkou. Kdo hodí kostkou šestku, může nahodit udici
– tedy nasadí svou figurku na jakýkoliv splávek na herním plánu a dalším hodem kostky určí, o kolik
políček může postoupit na hracím plánu – jeho figurka tedy nezůstává stát na splávku.
Hráči se snaží co nejrychleji chytit nějakou rybu – to znamená dojít svou figurkou na červené políčko
se žlutým kroužkem pomocí přesného hodu kostkou. Pokud hráč „přehodí“, tak může buď táhnout
jinou figurkou, kterou má ve hře, nebo jeho hod propadá.
Pokud hráč dosáhne červeného políčka přesným hodem, znamená to, že chytil rybu, navlékne kroužek na figurku a vrací se stejnou cestou podle hodů kostkou zpět. Dosažením splávku je ryba vytažena z vody ven a hráč si svůj úlovek nechá u sebe. Figurka může dále pokračovat ve hře.
Na jednom políčku nemohou stát dvě figurky. Nevyhazují se vzájemně. Pokud postup figurky končí
na políčku, kde již stojí jiná figurka, musí se vrátit na své výchozí místo. Pokud má jinou figurku ve
hře, může táhnout jinou svou figurkou. Figurky se mohou přeskakovat, neblokují se ve svém postupu.
Pokud postup figurky končí na žlutém políčku, u kterého je dravá ryba, pak hráč přišel buď o návnadu
nebo o úlovek. Pokud se tak stane při chytání – tedy na políčku skončí samotná figurka, vrací se
figurka k rybáři a čeká na opětovný hod šestky na kostce. Pokud na políčku skončí figurka s kroužkem, kroužek se vrací na původní červené políčko, odkud byla ryba chycena, a figurka se vrací zpět
k rybáři, kde čeká na opětovný hod šestky na kostce.
Hra končí, jakmile jsou všechny rybičky vyloveny z rybníka. Hru vyhrává hráč s největším počtem nalovených ryb. V případě shodného počtu ryb je vítězem hráč, který své ryby pochytal dříve a dokáže
všechny své ryby bezchybně pojmenovat.

VýrobceEFKO
Parametry
Popis
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies