Přihlášení

Provozní doba infolinky: Po-pá 9:00 - 18:00+420 774 743 494 info@parys.cz

Reklamace

Záruční a reklamační podmínky pro Českou republiku

 

Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem čís. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.

 

Převzetí zásilky

 

Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku a kontaktovat naše reklamační oddělení. V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou. Po převzetí zboží je doporučeno zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit písemnou formou na e-mail: info@parys.cz (nejrychlejší řešení) nebo korespondenční poštou na adresu provozovny.

Způsob popsání vady a další potřebné informace, jsou uvedeny v článku „Vyřízení reklamace"

 

Práva z odpovědnosti za vady, podmínky uplatnění těchto práv

 

Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v § 2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Datum prodeje je vyznačeno na prodejním dokladu, případně i na záručním listu.

 

Výskyt vady do 6 měsíců od prodeje

 

V případě výskytu vady ve lhůtě 6 měsíců od data dodání/prodeje má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká jen části věci, může kupující požadovat výměnu jen této součásti. Není – li to možné, může kupující odstoupit od kupní smlouvy.

 

Výskyt vady po šestém měsíci od prodeje

 

1. Vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

     ·  Odstranění vady dodáním nově věci nebo věci chybějící

     ·  Odstranění vady opravou věci

     ·  Poskytnutí přiměřené slevy

     ·  Odstoupení od kupní smlouvy

Zvolenou variantu oznámí zákazník při uplatnění reklamace a tato informace bude zapsána do reklamačního protokolu.

 

2. Vadné plnění je nepodstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

     ·  Odstranění vady

     ·  Poskytnutí přiměřené slevy

Právo z vadného plnění se nevztahuje:

     a)  Na vady vzniklé běžným používáním,

     b)  nesprávným použitím výrobku,

     c)  nesprávným skladováním,

     d)  na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou (voda, písek, oheň atd.).

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Tato vada je vyznačena na prodejním dokladu nebo na záručním listu.

 

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou funkčností nebo poruchou výrobku. Prodávající dále neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl nebo je sám způsobil. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

 

Vyřízení reklamace

 

Kupujícím je doporučeno v případě reklamace výrobku zakoupeného u firmy Párysův rybářský ráj, s.r.o. postupovat následujícím způsobem:

     a.  Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, písemně, či osobně,

     b.  nebo na provozovně Průmyslová 1292, Jičín 50601, identifikační číslo 48171930, e-mail info@parys.cz, v pracovní dny od 9:00 do 18:00 zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu a do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu.

Dodat spolu s reklamovaným zbožím veškeré součásti, které mohou s vadou souviset, přesný popis vady, případně důkaz projevu vady, která vzniká pouze občas, kontaktní informace (telefon, e-mail), specifikaci práv, která chcete v souvislosti s reklamací uplatnit, prodejní doklad (kopii) a záruční list (pokud byl přiložen).

Zásilka s reklamovaným zbožím by měla být dodána v řádném bezpečném obalu jako cenný balík (nikoliv dobírkou) Uvedená doporučení nemají vliv na možnosti a práva spotřebitele vyplývající z Občanského zákoníku a zákonu „O ochraně spotřebitele“ v platném znění a mají sloužit pouze pro co nejrychlejší vyřízení reklamace výrobku.

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

     ·  Uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a tomto pořídí písemný zápis.

     ·  Reklamaci přijme a jako neoprávněnou na místě zamítne a reklamované zboží vrátí kupujícímu.

     ·  Reklamované zboží přijme k odbornému posouzení, na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude zamítnuta a zboží bude vráceno kupujícímu.

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty může kupující požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

 

Upozornění: Zboží zasílané na reklamaci musí být v rámci možností zbavené nečistot. V případě, že dodané zboží bude znečištěné, nebude přijato do procesu reklamace a obratem bude zasláno zpět na adresu odesílatele.

 

Storno objednávky

 

Storno objednávky ze strany kupujícího

 

Objednávku může kupující stornovat telefonicky na zákaznické lince 774 743 484 nebo 774 743 494, případně emailem info@parys.cz až do chvíle, než Vás naši operátoři informují prostřednictvím SMS o odeslání Vaši objednávky na Vámi uvedenou dodací adresu. V písemné formě musí storno obsahovat číslo objednávky. Toto číslo je uvedeno v automatické odpovědi, kterou obdržíte na váš kontaktní e-mail po úspěšném vytvoření objednávky.

 

Storno objednávky ze strany prodávajícího

 

Prodávající má právo nepotvrdit objednávku, nebo od objednávky odstoupit, viz „Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku“. Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy při opakovaném nepřevzetí zásilky ze strany kupujícího. Před odstoupením je prodávající vždy povinen informovat zákazníka o této skutečnosti.

 

Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku

 

Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data převzetí. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu na vlastní náklady. Prodávající vrátí kupujícímu peníze ve lhůtě 14 dnů od odstoupení kupujícího od smlouvy, nejdříve ale v okamžiku převzetí vraceného zboží prodávajícím, nebo pokud kupující prokáže, že vrácené zboží odeslal prodávajícímu. Kupující má kromě kupní ceny zboží právo na vrácení nákladů souvisejících s dopravou zboží, kterou prodávajícímu uhradil, nejvýše však ve výši ceny nejlevnější nabízené dopravy prodávajícího.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat poštou na adresu Párysův rybářský ráj, s.r.o., Průmyslová 1292, Jičín 50601, identifikační číslo 48171930, DIČ CZ48171930 (což je i adresa pro zaslání vraceného zboží) nebo emailem na adresu e-mail info@parys.cz. Kupující může využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který je možno stáhnout zde.

 

Odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto pokud:

 

     ·  Kupující neodešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne, kdy nám oznámil, že odstupuje od této smlouvy,

     ·  se jedná o dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, kde Kupující porušil jejich originální obal,

     ·  zboží bylo dodáno v uzavřeném obalu, a Kupujícím bylo po dodání z obalu vyňato a z hygienických důvodů je nelze vrátit,

     ·  bylo zboží upraveno podle přání Kupujícího,

     ·  zboží podléhá rychlé zkáze,

     ·  je Kupujícím podnikatelem anebo právnickou osobou.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Naše prodejna

Rybářská prodejna naší firmy Párysův rybářský ráj patří svou velikostí, ale především rozsahem nabízeného sortimentu rybářských potřeb k největším prodejnám v ČR. Na ploše více než 300m2 najdete přehledně vystavené rybářské potřeby od všech světových značek. Rybářské pruty, navijáky, křesla, čluny, oblečení, boilie, rybářské krmení, lehátka, spacáky, rybářská bižutérie a mnoho dalších rybářských doplňků najdete vždy přehledně na jednom místě právě u nás. Rádi Vám s výběrem rybářských potřeb poradíme a pomůžeme.

Váš Párysův rybářský ráj se těší na Vaši návštěvu.

Kontakt

Průmyslová 1292, 50601, Jičín

+420 774 411 193 (prodejna)

+420 774 743 494 (eshop)

info@parys.cz

Otevírací doba

Pondělí 9:00 - 18:00
Úterý 9:00 - 18:00
Středa 9:00 - 18:00
Čtvrtek 9:00 - 18:00
Pátek 9:00 - 18:00
Sobota 9:00 - 12:00
Neděle Zavřeno