Zásilky

Reklamované zboží je možné donést osobně na výše uvedenou adresu provozovny, zaslat kteroukoliv přepravní společností, případně je možné využít svozu našeho přepravního partnera, který Vám rádi objednáme. V případě zasílání zboží kteroukoliv přepravní společností (tedy i formou námi poskytované služby svozu) je nutné zásilku správně zabalit a dodržet několik pravidel, aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy:

Každou zásilku je nutné přiměřeně zabalit tak, aby byla zabezpečena její běžná přeprava při vynaložení běžné péče při manipulaci prostřednictvím automatizovaných systémů.

Zejména zboží náchylné na přepravu (např. pruty, bivaky, deštníky, motory, podběráky a jim podobné) musí být zabaleny do kartonu nebo kartonové krabice a daný produkt by měl být uvnitř kartonu navíc obalen ochranou vrstvou materiálu, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. Zejména je nutné věnovat pozornost exponovaným částem produktů, jako může být vrtule motoru, očka prutů, různé plastové koncovky tyčí apod. Všechny takovéto "pevné" části zboží by měly být obaleny ochranou vrstvou, aby bylo zajištěno tlumení nárazů během přepravy. Zboží se uvnitř obalu nesmí volně pohybovat, tzn. že prázdný prostor uvnitř obalu je nutné vyplnit nějakou vhodnou výplní (zmačkané noviny, bublinková fólie apod.).

V případě poškození zásilky během přepravy vinou nedodržení těchto podmínek si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout takové zboží, nebo požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies